Till innehåll på sidan

Driftinformation om Rakel i WIS

Rakels kunder får löpande driftinformation om Rakelsystemet och information om planerade och akuta driftstörningar i Rakel i det webbaserade informationssystemet WIS.

Få tillgång till WIS

För att få tillgång till WIS måste din organisation vara registrerad aktör i WIS och du själv ha ett WIS-konto. För att få ett konto kontakta den som är WIS-administratör i din organisation eller WIS-supporten.

WIS

Webbutbildning för driftinformation om Rakel

För dig som vill veta mer om hur du använder WIS för att få driftinformation om Rakel finns en webbutbildning som hjälper dig att komma igång med ditt arbete.

E-lärande för WIS: Driftinformation om Rakel i WIS

WIS app

WIS finns även som gratis app att ladda ner i Apple App Store och Google Play.

WIS-support

WIS-supporten är öppen dygnet runt alla dagar. Vid brådskande ärenden som gäller WIS utanför kontorstid är ett telefonsamtal det snabbaste sättet att komma i kontakt med supporten.

För att rapportera en driftstörning i Rakelsystemet vänligen kontakta Rakel kundstöd.

Kontakt

WIS-support
010-240 43 00

Rakel kundstöd

Senast granskad: 10 juni 2019

Kontakta

När du skickar in formuläret kommer vi att behandla dina personuppgifter för att utföra den uppgift som formuläret avser. Tänk på att det du skickar in kan bli en allmän handling.

Till toppen av sidan