Sevesotillsynskonferens
Välkommen till Sevesotillsynskonferensen.
Detaljer
Målgrupp
Konferensen riktar sig till dig som är handläggare på länsstyrelsen och arbetar med Sevesolagstiftningen.
Kostnad
1500 kr.
I avgiften ingår fika och lunch båda dagarna samt gemensam två-rätters middag på kvällen den 17 maj. Deltagarna bokar och bekostar resor och boende själva.
Syftet med tillsynskonferensen är att stärka handläggarnas i deras roll vid Sevesotillsyn samt att ge ökad samsyn i olika Sevesofrågor för att uppnå en mer likvärdig och effektiv Sevesotillsyn. Konferensen ska även ge tillfälle att utbyta erfarenheter och ge varandra inspiration i Sevesoarbetet.
Programpunkter
Bland annat:
- Aktuell information inom Sevesoområdet
- Publikation om Information till allmänheten
- Tillsynskampanj om åldrande utrustning
- Workshop om Samverkan mellan länsstyrelser i Sevesofrågor
Konferensen avslutas kl. 15.30.
Om anmälan
Vid fler än 40 deltagare förbehåller sig arrangören att i första hand ge plats till handläggare som arbetar med operativ Sevesotillsyn, samt att varje Länsstyrelse ges minst en deltare till konferensen.
Hotellbokning
Ett antal rum finns förbokade på hotellet till och med den 19 april. För att ta del av dessa rum så mejlar ni till Sales.sign@choice.se med nedanstående information och märker mejlet med "Bokning av rum MSB 17-18 Maj".
I mejlet behövs information om:
Förnamn:
Efternamn:
Telefonnummer:
E-postadress:
Faktureringsinformation
Företagsnamn:
Organisations nr:
Adress:
Referens:
Leverans:
Vid frågor är telefonnumret till hotellet är 08-676 98 00.
Anmälan är bindande från och med sista anmälningsdag den 13 april, men vid förhinder kan deltagarens plats överlåtas till annan deltagare vid överenskommelse med arrangören.
Kontaktperson
Carl Bonde, carl.bonde@msb.se Tfn: 010-240 52 96