Hoppa över navigering, hoppa direkt till textinnehållet Hoppa till navigeringen Om webbplatsen, tillgänglighetsinformation Startsida Nyheter Webbkarta Sökfunktion Vanliga frågor och svar Hjälp Kontakt

Välkommen till MSB! Vi använder kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på bästa sätt samt för statistik. Om du fortsätter, utan att ändra dina inställningar, så godkänner du att cookies från msb.se används.
Läs mer om kakor och hur vi använder dem samt hur du kan ändra dina inställningar

Driftinformation om Rakel i WIS

Tipsa om artikeln
Rakels kunder får löpande driftinformation om Rakelsystemet och information om planerade och akuta driftstörningar i Rakel i det webbaserade informationssystemet WIS.
Kontakt

För att anmäla driftstörning:

För WIS-support:

010-240 43 00
wis@msb.se

För övergripande frågor om drift:

 

Få tillgång till WIS

För att få tillgång till WIS måste din organisation vara registrerad aktör i WIS och du själv ha ett WIS-konto. För att få ett konto kontakta den som är WIS-administratör i din organisation eller WIS-supporten. Om din organisation inte är aktör i WIS kan du ansöka om det här

Instruktioner för driftinformation om Rakel i WIS

På WIS hjälpsida hittar du information om hur Rakel driftinformation i WIS fungerar.

Rakel driftinformation på WIS Hjälp

WIS som app

WIS finns även som gratis app som finns att ladda ner i Apple App Store och Google Play.

WIS-support

WIS-supporten är öppen dygnet runt alla dagar. Vid brådskande ärenden utanför kontorstid är ett telefonsamtal det snabbaste sättet att komma i kontakt med supporten.
 
Telefon: 010-240 43 00
E-post: wis@msb.se
Publicerad: 2009-11-04 kl. 12:54 | Senast granskad:2019-05-16 kl. 15:37
Kontakt:
Mia Fridström Mia.Fridstrom@msb.se

Till Rakel - start

MSB Rakel logotyp

 
   
Prenumerera på Nytt från Rakel

Prenumerera på Rakels nyhetsbrev

 
 
Läs fler nyheter från Rakel

Läs fler nyheter från Rakel

 
 
Rakels kalender

Rakels kalender