Hoppa över navigering, hoppa direkt till textinnehållet Hoppa till navigeringen Om webbplatsen, tillgänglighetsinformation Startsida Nyheter Webbkarta Sökfunktion Vanliga frågor och svar Hjälp Kontakt

Välkommen till MSB! Vi använder kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på bästa sätt samt för statistik. Om du fortsätter, utan att ändra dina inställningar, så godkänner du att cookies från msb.se används.
Läs mer om kakor och hur vi använder dem samt hur du kan ändra dina inställningar

Viktigt med komplett beställning till Rakel kundstöd

Tipsa om artikeln
Publicerad: 2016-04-06 kl. 10:45
För att vi på Rakel kundstöd ska kunna ge korrekt och skyndsam hjälp vill vi påminna om vikten av komplett ifyllda beställningsblanketter. För de beställningar som kräver blankett är det mycket noga att beställningen är underskriven av en, av er organisation utsedd, behörig beställare.

I de fall signatur helt saknas, eller signatur tillhör en ej behörig person, måste vi, för er och Rakels säkerhet, vänta med att utföra beställningen tills dess att detta är korrigerat.

Anmäl förändring av behörig beställare och kontaktperson

I samband med detta vill vi också påminna om vikten av att meddela oss eventuella förändringar av era behöriga beställare och kontaktpersoner.
 
Använd blanketten Anmälan eller ändring av behörig kontaktperson/beställare (R3) för att lägga till eller ändra behörig beställare/kontaktperson finns på sidan Blanketter.
 
Blanketter 

Har du frågor eller synpunkter?

Har du några frågor eller synpunkter på detta, eller något annat, är du alltid välkommen att kontakta oss på telefon: 020-250 250 eller mail: kundstod.rakel@teracom.se.


Alla nyheter om Rakel

Mer om Rakel

Kontakt:
Karin Meibrink Karin.Meibrink@msb.se