Hoppa över navigering, hoppa direkt till textinnehållet Hoppa till navigeringen Om webbplatsen, tillgänglighetsinformation Startsida Nyheter Webbkarta Sökfunktion Vanliga frågor och svar Hjälp Kontakt

Välkommen till MSB! Vi använder kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på bästa sätt samt för statistik. Om du fortsätter, utan att ändra dina inställningar, så godkänner du att cookies från msb.se används.
Läs mer om kakor och hur vi använder dem samt hur du kan ändra dina inställningar

Utformningen av Tekniska abonnemang i Rakel ses över

Tipsa om artikeln
Publicerad: 2010-05-10 kl. 14:25
Tekniska abonnemang är en abonnemangsform i Rakel som innebär att man kan använda Rakel för portöppning och liknande begränsade funktioner. I maj 2010 startas nu ett projekt som ser över specifikationen på Tekniskt abonnemang.

– Vi har under senaste tiden fått in många idéer och förslag från kunder och samarbetspartners om hur man vill använda Tekniska abonnemang. Detta innebär att vi behöver se över hur vi kan möta det behovet båda gällande funktionalitet och kostnad. Vår förhoppning är att vi skall kunna informera vidare om arbetet med tekniska abonnemang under sommaren, säger Kurt Andersson, vik chef för Enheten för Rakel kundstöd.

 
– Självklart kommer vi att involvera våra kunder och samarbetspartners i detta arbete för att säkerställa att vi möter förväntan och behovet hos användarna av Rakel, säger han.
 
Abonnemang och tjänster i Rakel
Kontakt:
Kurt Andersson Kurt.Andersson@msb.se